on the tracks again -



Fredagskvällen bestod av Max-mat.

Sedan spelade jag På Spåret-spel med la familia, och såg på På Spåret. Heh.

Nu ska jag äta Oreos och Geisha. Nomnomnom.

Tagga till imorgon, sjukt länge sedan jag agerade nattrebell.


Do not be too moral. You may cheat yourself out of much life. Aim above morality. Be not simply good; be good for something.

- Henry David Thoreau

Fett taggad på att skaffa "Aim above morality" som tatuering.

Mitt subtila sätt att säga; "Jag har inte en fucking aning vad jag håller på med. Men jag strävar iallafall efter att hitta en mening med mitt liv, att hitta en mening med att studera och att inte fucka ur. Mitt subtila sätt att säga; man behöver inte alltid vara perfekt, utan lev ditt liv utan tankar på andra människors moraler, eller världens moraler för den delen. Gör vad som känns bra för dig utan att bry dig om normer. "

Med andra ord, om du känner för att bli helt totalt fuckad en lördag, gör det.

Eller något. Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0