jag äter semla till kvällsmat -


Hola kamrater!

Jag var i skolan idag, phhew det var jobbigt. Jag var visst inte frisk än - gick hem 2 lektioner för tidigt med lite feber och en huvudvärk från helvetet. Men jag ska inte klaga.

Fick typ värsta chocken när jag insåg vad mycket vi har i skolan nu! Jag som bara legat och latat mig hela lovet.

Den här veckan har jag 1 stycke franskaprov, NK-uppsats, SVE-uppsats, ENG-uppsats.

Nästa vecka har jag ENG-redovisning, SH-prov, ENG-prov och idrottprov. Typ duude. Why so much?

Har iallafall skrivit klart 2.5 uppsatser nu, fett stolt.

Heh.

Förresten såg jag på 2 säsonger av The Office igår. Och planerar att se en till ikväll. It just never gets old you know!  

Godnatt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0