2 augusti -


Måndagskväll med bandet, finfika med fina, paraply, kantarellos. Tennis. Glass och jordgubbar med Mia och Rebecka + photoshoot. Damn, i like to be busy.

Annars så är det köra bil och jobba som gäller (fett vuxen, jag vet). Chill jobb, idag satt jag med mina kollegor och snackade om/lyssnade på musik i typ två timmar. Min chef har varit med i ett fett bra band, som hade spelat på Hultsfred och grejjor! In Deed hette dem, sjukt bra för övrigt :)

Kolla gärna in Mias blogg för andra supermegaawesome bilder;  www.skrattarhogt.blogg.se/

Poss -
















Kommentarer
Postat av: Mi

Länkning! Wooop woooop!!! :D<3

2012-08-03 @ 14:40:07
URL: http://skrattarhogt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0