le amazing thai -


Jag sitter och pluggar hela två dagar innan ett prov!! Fett stolt.

Eftermiddagen har spenderats med fina människor på Amazing Thai, för det är ju lilla Anderssons födelsedag! :D Åh vad gott det var. Grattisgrattis! :D

Förresten så har päronen huggit ned trädet utanför mitt fönster. Ni vet, det där jag berättade om? Jag skulle en dag hoppa ut genom fönstret och glida kana nedför trädet? Borta. De krossade mina drömmar. Utan att ens fråga. Forever sad. 

På den första bilden försöker Andersson blåsa upp en nästan omöjlig mask - ballong :3 Den heter Aled.
 










Kommentarer
Postat av: VÄRLDENS BÄSTA TVILLING SANDRA

UPPDATERA MERA FRU GRANATH!Har ju tråkigt här hemma sjuk, behöver kraft från andras livsnjutning vilket jag tar från bilder och intressanta uppdatering..och intressanta är inte ens nödvändigt.. desperat! hihi

2012-04-24 @ 08:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0