You are within, I am without




Nemen hej! Hänger du ofta här eller?

1. Julavslutning idag = äckliga lussebullar & Love Actually
2. Presentbyte med skolm8's idag = ASFINT Luke Pritchard-linne & jättefin kopp & gott té
3. Jobb idag = fy helvete. Tur att man hade sällskap!
4. Isak kom idag! = woopwoop, äntligen är han här, den lilla mysbollen. Han var rätt så rädd av sig dock, vilket är fullt förståeligt! Hoppas att allt funkar sen och han trivs.

Bara 2 dagar jobb kvar, sen är det lov på riktigt :D

Juste, jag åt middag själv idag på Espresso House, det var jättecoolt. Kände mig som en upptagen businesswoman som halsade en kaffe följt av en cream cheese bagel (SÅ JÄÄÄVLA GOTT).

nomnomnom

BTW så tänkte jag kanske börja skriva lite värda texter i framtiden. Debattexter, mina åsikter och så vidare om värda ämnen. Heh. Eller något, det var bara en idé!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Mia :)

Åh vad mysigt! Bilder på katten! pöss!

2011-12-22 @ 00:14:59
URL: http://skrattarhogt.blogg.se/
Postat av: M

Visst känns det himla filosofisk att äta/fika på café ensam!



Och hmm... Idag, imorgon, på lördag? Det är du som är the busy one atm :)

2011-12-22 @ 09:53:25
URL: http://lepinkcadillac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0