Post-Christmas



Julmat - check
Kalle Anka -
check
Kan du vissla Johanna -
check
Karl Bertil Jonssons jul -
check
Byta julklappar -
check


Nu är julen över, nästan. Jag är jättenöjd med dagen och allting, och är så sjukt glad! :D Inget mer slit, och massa fina klappar har jag fått. Tänk vad bra man har det!




Jaa, jag fick lite filmer osv :D och en ny bok av min favoritförfattare - Isabel Allende, så sjukt bra! Läs!




I kinda love my parents right now  xoxoxoxoxoxoxxx






En jättefin present av Mattis - en ask med tépåsar följda av små fina lappar med fina ord på! :D





Och en ny gitarr! :D :D :D :D

Jag fick även ett munspel och en liten flöjt (??). Och lite fint porslin och ljus, pund och parfym.

Nu ska jag snart ner till kyrkan och gå på midnattsmässa, sedan är julen slut för det här året. Happy b-day Jesus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0